^Do góry
Zapraszamy do eko-akcji!
Rusza wielka zbiórka makulatury w naszej szkole w ramach gminnej akcji "Makulaturowe EKO WYZWANIE 2024"! To nie tylko świetna okazja, by wspólnie zadbać o środowisko , ale też szansa na zdobycie bonu o wartości zł dla szkoły!
Czas trwania akcji: 15 - 29 listopada
Co zbieramy? Najlepsze będą:
Zeszyty
Stare książki
Kartony
Gazety i czasopisma
Tektura
WAŻNE Makulatura musi być sucha i czysta. Prosimy o mocne związanie paczek lub przynoszenie ich w kartonach, aby łatwiej było nam je składować .
Niech każdy z nas dorzuci swoją cegiełkę! Pamiętajcie, że liczy się każdy kilogram, więc przekażcie informację dalej! Udostępniajcie post rodzinie, znajomym, sąsiadom – niech każdy wie o zbiórce!
Razem możemy zrobić coś wielkiego dla środowiska i naszej szkoły!
Od dnia 04.12.2023 r. będzie obowiązywał nowy plan lekcji. Bardzo prosimy zapoznać się ze zmianami:
Kalendarz w wersji do pobrania i druku (plik pdf):
Kochani!
Nasza szkoła chce wziąć udział w konkursie na eko mural.
Nagrodą oczywiście jest wykonanie prawdziwego muralu na elewacji szkoły. Dlatego ogłaszamy konkurs dla uczniów klas 4-8
Tematem muralu muszą być ZAGROŻONE gatunki zwierząt, roślin lub grzybów.
Do Pani Żertki należy się zgłosić po wskazówki i szablon, na którym trzeba przygotować projekt.
Zagrożonych gatunków należy szukać w Czerwonej Księdze
(np kręgowce znajdziecie tutaj: https://pl.wikipedia.org/.../Polska_czerwona_ksi%C4%99ga...)
Czas na przynoszenie prac mija 20.04.2023
Liczymy na Was
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Karola Miarki w Ochabach Małych informuje, że rekrutacja do klasy I na rok szkolny 2023/2024 będzie trwała od 13.03.2023 r. (od godz. 8:00) do 24.03.2023 r. (do godz. 15:00).
W celu rejestracji należy w przeglądarkę wpisać adres: www.gminaskoczow.podstawowe.vnabor.pl
Na w/w stronie, po zalogowaniu się, będziecie Państwo mogli wypełnić elektroniczny wniosek przyjęcia dziecka do naszej szkoły.
Jeśli Państwo posiadają adres e-mailowy, prosimy o wpisanie go we wniosku ze względu na możliwość przesyłania powiadomień z platformy naboru, co ułatwi kontakt z Państwem.
Wypełniony wniosek należy wysłać w wersji elektronicznej, następnie wydrukować, dołączyć załączniki (jeśli takie są) i złożyć go w sekretariacie szkoły w nieprzekraczalnym terminie do 24.03.2023r. do godz. 15.00.
W przypadku gdyby Państwo nie mieli możliwości wydrukowania wniosku można zrobić to za pośrednictwem szkoły.
Wniosek można złożyć również elektronicznie podpisując go profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym. W tym wypadku nie ma potrzeby składania wydrukowanego wniosku
w sekretariacie szkoły. Analogicznie postępujemy w przypadku potwierdzenia woli.
Uwaga! Papierową wersję wniosku składamy wyłącznie do szkoły pierwszego wyboru.
Więcej informacji na stronie internetowej: https://naborsp-kandydat.vulcan.net.pl/gminaskoczow/News